Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 listopada 2016

Dzień Misia

25 listopada w naszej szkole obchodziliśmy Dzień Misia.

                              

   Opis Misia

            Miś, którego opisuję należy do mojego taty. Dostał go on na maturę od mojej mamy. Miś ma 18 lat. Jego futerko jest brązowe, bardzo miękkie w dotyku, lecz trochę zużyte. Pluszak ma szklane, czarne oczy oraz wyszyty czarną nitką nosek. Nosi także na szyi czerwoną kokardę.      
        Miś sam nie stoi, jego nogi i ręce nie są usztywniane, ale potrafi sam siedzieć. Maskotka jest ładna, ma też ciekawą historię i dlatego  bardzo mi się podoba.

Szymon J. kl. IV b




            Miś, którego opisuję, jest bohaterem bajki „Kubuś Puchatek” . Moja mama dostała go od taty na urodziny, gdy  jeszcze się spotykali, bo to postać jednej z ulubionych książek.
            Kubuś jest cały żółty i nosi czerwoną kamizelkę. Ma duży, czarny nosek i małe oczka. Jest grubiutki, jak to miś, który lubi miodek.
            Bardzo lubię tego misia, mam do niego sentyment.

  Martyna G. kl.  IV B






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz