Łączna liczba wyświetleń

sobota, 15 września 2018

Książki z naszej biblioteki...- poleca VI B


  „Ten obcy” to opowieść, której fabuła wciągnęła mnie od samego początku. Bardzo lubię książki, w których dzieje się ciekawa akcja z wieloma zagadkowymi wątkami. Tak było i tym razem, z każdą stroną coraz bardziej wczuwałam się w opowiadaną przez narratora historię. Czytałam o przyjaciołach, których zafascynował nowy kolega, odnaleziony na wyspie, i jego tajemnice. Wzbudził on w nich zachwyt swoją postawą i dorosłością, dlatego za wszelką cenę chcieli, aby pozostał z nimi. Dbanie o Zenka było dla nich także dużą próbą wytrwałości w dotrzymywaniu tajemnicy, nawet za cenę utraty zaufania, którym obdarzali ich rodzice.
Zaskoczyło mnie zakończenie książki, które pozostawiło niedosyt i nurtujące mnie pytanie:  Co tak naprawdę stało się z Zenkiem oraz Ulą, Pestką, Marianem i Julkiem?  Zamierzam to odkryć w kolejnej części pod tytułem „Inna?”

                                                                                   Amelia, VI b

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz