Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 czerwca 2017

Wspomnienia z wycieczki IV a

Z wycieczki najbardziej podobało mi się....

...zwiedzanie Klasztoru Kamedułów. Kleryk zaprowadził nas do katakumb, gdzie mogliśmy zobaczyć dwustu letnie kości nieżyjących mnichów. Następnie oglądaliśmy wystawę zdjęć, które przedstawiały kamedułów w ich codziennych czynnościach. Z tego co zapamiętałem, to mnisi wstawali o 3:30. Osiem godzin się modlili, osiem godzin odpoczywali i osiem godzin pracowali - tak wyglądał ich każdy dzień.

Bartek K. kl. 4a






...muzeum w Wigrach, gdzie oglądaliśmy różne eksponaty i uczestniczyliśmy w lekcji muzealnej na temat życia bobrów. Musieliśmy nawet wykonać prace plastyczne.
Mimo zmęczenia wracałam do domu w bardzo radosnym nastroju, gdyż moje koleżanki bardzo mnie rozśmieszały, a szczególnie Hania :)

Agata W. kl.4a















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz