Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 listopada 2016

Zuzia w Młodzieżowym Domu Kultury

     


         10 listopada 2016 roku pojechałam na Wojewódzki Przegląd Pieśni Patriotycznych, który odbył się w Młodzieżowym Domu Kultury.
        Gdy dotarłam na miejsce, nikogo nie było, bo przyjechałam przed czasem. Kiedy się rozpoczęło, pani zapowiedziała pierwszą grupę, która zaśpiewała ,,Patriotyczny rap’’. Bardzo mi się spodobało.
      Ja byłam trzecia, kiedy prowadząca powiedziała ,,A teraz Zuzanna’’ myślałam, że ucieknę ze sceny, ale moja koleżanka zapewniła mnie, że będzie trzymała za mnie kciuki i, że dam radę.
    Śpiewałam piękną pieśń pt. ,,Dziewczyna z granatem w ręce”. Bardzo się zestresowałam, ale dałam radę. Jak śpiewałam, ludzie zaczęli mi klaskać w rytmie piosenki. Bardzo mi to pomogło. Gdy skończyłam śpiewać, w nagrodę dostałam wielki śpiewnik pieśni patriotycznych i statuetkę. Był to orzeł z mosiądzu na drewnianym podeście. Bardzo mi się spodobał.
         Myślę, że to był udany dzień. :)


Zuzanna F. kl. V a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz