Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 14 lutego 2017

Najlepsze przedstawienie ;)

  

 14 lutego 2017 roku odbyło się przedstawienie z okazji tygodnia bezpiecznego internetu. Występowała klasa IV a i III a. Było o Czerwonym Kapturku, który szukał księcia poznanego na czacie. Okazał się, że to był wilk. ,,A morał brzmi... Uważaj bracie jak umawiasz się na czacie”.

Agata W. klasa IV a





Czerwony Kapturek szuka księcia
Dnia 14.02.2017r. odbyło się przedstawienie z okazji tygodnia Bezpiecznego Internetu. Przedstawienie odbyło się z udziałem mojej klasy i klasy IIIa. Występ pt. Kapturek szuka księcia był też morał: UWAŻAJ BRACIE JAK UMAWIASZ SIĘ NA CZACIE. W występie brały takie osoby jak: Czerwony KapturekNaratorŻaba-KsiążeKrzycząca KiężniczkaPiękny Książę3 KrasnoludkówŚnieżka3 DrzewaSmokKsiążęWiedźmaWilkBabcia i Pszczółka. Ja brałam udział i byłam babcią czerwonego kapturka. To nie było zbyt długie przedstawienie, ale ciekawie się w nim grało. Nasza wychowawczyni dostała dużo pochwał, a te przedstawienie nam bardzo się udało. To był fajny dzień.
                                           
                                          Angelika P. kl. IVa



Więcej zdjęć kliknij tutaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz