Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 września 2017

Polacy na frontach II wojny światowej - relacja z wycieczki do Warszawy

         W czwartek, 21 września 2017 r. klasy VI a i VI b wybrały się na wycieczkę do Warszawy. Odbywała się ona pod hasłem „Polacy na frontach II wojny światowej”.
         O 6:30 zebraliśmy się pod szkołą, przyjechał autokar, zajęliśmy miejsca i rozpoczęła się trzygodzinna podróż.  W trakcie drogi zatrzymaliśmy się na postój. Gdy dojechaliśmy z lekkim opóźnieniem do Muzeum Wojska Polskiego, podzieliliśmy się na dwie grupy. Dziewczyny zwiedzały muzeum na parterze, a chłopcy na piętrze. Przewodnik ciekawie o wszystkim opowiadał. Po zwiedzaniu mieliśmy czas na zakupienie pamiątek i oglądanie wystaw na innych piętrach, gdzie o mało się nie zgubiłam. Kupiłam miniaturkę Pałacu Kultury i Nauki.



      


   Następnie poszliśmy na przepyszny obiad. Gdy najedliśmy się już do syta, udaliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego. Tam również zostaliśmy podzieleni na grupy, ale tym razem klasowo. Każdy dostał słuchawkę i mini radio, dzięki któremu lepiej słyszeliśmy opowieści przewodnika. Na terenie całego muzeum można było zbierać karteczki z datami i informacjami o II wojnie światowej. Było ciekawie, lecz najbardziej podobało mi się wejście do „sztucznych” kanałów. Obejrzeliśmy również film pod tytułem „Miasto ruin” .
         W drodze powrotnej było bardzo wesoło i szczęśliwie dotarliśmy do szkoły. Cieszę się, że pojechałam na tę wycieczkę.

Weronika O. VI A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz