Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 stycznia 2017

Sukces Izy z IV b!

        

        Praca Izy N. z klasy IV b znalazła się wśród 10 najlepszych nadesłanych do Radia Białystok na  Konkurs  literacko-plastyczny pamięci profesor Simony Kossak.

     W konkursie ocenianych było ponad 280 prac składających się z części plastycznej i literackiej nadesłanych z 65 placówek z województw: podlaskiego i warmińsko-mazurskiego.

  Opowiadanie Izy zostało wybrane przez internautów spośród 30 prac opublikowanych na stronie rozgłośni i znajdzie się  w  książce „Opowiadajki”, która  trafi m.in. do szpitali, szkół i bibliotek.
         Konkurs  literacko-plastyczny pamięci profesor Simony Kossak to inicjatywa, której celem jest uwrażliwianie dzieci  na otaczającą przyrodę oraz pokazywanie, jak dbać o środowisko.
         Izie gratulujemy sukcesu, a internautom dziękujemy za oddanie głosu na pracę  pt. „Kicisław na gigancie”.

Dnia 19.01.2017 r. w auli Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku odbyło się rozstrzygnięcie  piątej edycji konkursu literacko – plastycznego pamięci Simony Kossak, w którym brałam udział.
Spośród ok. 280 prac zostało wybranych trzydzieści, na które mogli głosować internauci. Wyróżniono dziesięć prac z największą liczbą głosów. W tej dziesiątce znalazło się też moje opowiadanie..
 Chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy głosowali właśnie na moją pracę J))))



Bardzo lubię zwierzęta, obserwowanie ich zwyczajów i zachowania bardzo mnie interesuje. A tytułowy Kicisław naprawdę istnieje. To nasz kot J
Nogi mi się strasznie trzęsły, kiedy odbierałam wyróżnienie, ale miło było znaleźć się  na scenie wśród dziesięciu autorów wyróżnionych prac.  Nasze opowiadania zostaną wydane w postaci książeczki pt. „Opowiadajki” .
        Nagród było dużo: książki i płyty Simony Kossak, mnóstwo gadżetów. Za pierwsze trzy  miejsca laureaci otrzymali super nagrody. 
Iza N. kl. IV B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz